Kenapa Saya Yakin Produk Shaklee Selamat Untuk Keluarga Saya?

produk shaklee selamat, rendam sayur dengan Basic H, Basic-H,

Sebelum ni mama fas pernah cerita pasal kenapa mama fas pilih produk Shaklee. Anda boleh baca DI SINI. Salah satu sebabnya adalah jaminan Shaklee yang menjelaskan produk Shaklee SELAMAT di samping jaminan BERKESAN dan MESRA ALAM.

 

 

produk shaklee selamat, rendam sayur dengan Basic H, Basic-H,

 

Satu hari, sambil mama fas dok berbalas mesej dengan sorang customer ni, mak mama fas yang comey lotey ni duduk sebelah mama sambil bagitau..

 

Mak : Rambut mak dah kurang berminyak la lepas pakai sabun yang dalam bilik air tu. Hari ni dah 3 hari pun ok lagi. Kalau tidak 2 hari pun dah rasa berminyak.

MaFas: Yaka, bagusla..sesuai la tu dengan mak..

Mak : Tu la..alhamdulillah..badan mak pun dah nipis sikit dah merah- merah gatal tu…kurang dah sikit gatal…

MaFas : Yaka, mai nak tengok…oohh…yala…dah licin sikit.

( Mak mama fas ni kalau cuaca panas, berpeluh memang satu badan jadi gatal dan merah-merah macam ruam tu –  jadi bila time gatal sangat tu  banyak la ruam yang timbul, lagi sedap la nak garu)

Mak : Tapi takde bau la..

Mafas : Ehh, mak pakai sabun apa mak?

Mak : Sabun dalam botol jernih dalam bilik air tu la..sabun yang Yang (panggilan family untuk mama fas) cakap boleh pakai untuk semua tu la…mak buat syampu, lebih sikit-sikit kat tangan mak gosok badan…

MaFas : Hah…ooooo…Basic-H tu ka….mak pakai yang tu ka yang dok  cerita dari tadi tu…..hehehe ingatkan sabun apa…

Mak : Yala, dah cakap boleh pakai semua, mak guna ja la…tak la nak baca dah..tengok botol tu dok ada pakai terus je la…tapi sikit ja mak pakai dalam setitik ke 3 titik ja

MaFas : Takpa..boleh je pakai mak, tak bahaya pun..sambil tu mak boleh guna gosok-gosok, cuci-cuci bilik air tu skali…hehehe

 

 

Haa..best kan mak mama fas ni..

 

Bagi testimoni  terus kat mama secara tak langsung..:)

 

Mama fas boleh guna Basic-H tanpa kerisauan walaupun ia adalah sejenis sabun untuk kegunaan rumah tapi mama fas tak sanggup  nak guna detergen yang dok cuci lantai atau sabun basuh baju tu untuk gosok badan atau buat syampu…hehehe ( bukan mama fas nak overclaim tapi ini adalah sekadar perkongsian pengalaman dari mama fas ya..jika anda tidak yakin, JANGAN lakukan…)

 

 

Basic-H Shaklee

Boleh KLIK pada gambar untuk pembelian

 

Memang atas botol tu kegunaannya untuk  rumah dan tak tertulis pun untuk buat sabun mandi ka, rendam sayur ka TAPI oleh kerana ianya SEMULAJADI, kandungannya  bebas racun dan tidak bertoksid maka ianya sangat selamat digunakan malah sangat berkesan menyingkirkan sisa toksid yang ada pada sayuran atau buah-buahan.

 

 

Basic-H dihasilkan dari kelapa dengan jagung dan sisa semua bahan yang menghasilkan vitamin Shaklee. Melekit-lekit  tu adalah hasil dari gum dari jagung dan barley. Jadi, tiada apa yang perlu dirisaukan..

 

 

Cuba tengok apa yang tertulis atas botol Basic H tu..

  1. SELAMAT UNTUK AWAK (awak macam saya – manusia)
  2. SELAMAT UNTUK RUMAH AWAK (nak detox satu rumah guna ja Basic-H ni, nak basuh tingkap, lantai, mainan anak2, pinggan mangkuk…semua boleh)
  3. SELAMAT UNTUK PLANET AWAK (yang kita duduk ni la yakni BUMI dan seluruh alam)

 

 

Selama 60 tahun BERTERASKAN JAMINAN SHAKLEE  ‘ SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM’  untuk semua rangkaian produknya  demi  kebaikan manusia sejagat  maka sebab itulah kenapa mama fas sangat YAKIN yang produk Shaklee selamat untuk keluarga mama fas.

 

 

 

 

Hubungi pengedar Shaklee Jitra, Pengedar Shaklee Alor Setar,Pengedar Kedah

 

 

sharing is caring,pengedar shaklee Kedah,pengedar shaklee Jitra,Alor Setar, Basic H Shaklee

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
ˆ