Sakit Sendi Hilang dengan Advanced Joint Health Tablet Shaklee

Salam Sejahtera,

Poppp….pernah tak anda alami bunyi meletup kat lutut bila rukuk atau bila bangun dari sujud…takpun bila bangun pagi mesti sakit sendi kaki, rasa sakit macam tulang bertemu tulang bila nak jalan terhenjut-henjut dulu…hehehe…mama fas la tu…mama fas yang masih vogue ni pun dah bunyi meletup, sakit sendi sana sini. Alhamdulillah sekarang dah takde sakit tu. Hilang lepas 2 minggu makan Advanced Joint Health Tablet Shaklee.

 

sakit-sakit sendi

 

Macamana la pulak dengan mak abah kita atau tok, opah kita kan. Kesian mereka, dengan keuzuran akibat faktor usia ditambah pula dengan kesukaran untuk melakukan ibadah. Jangan risau, AJHT Shaklee telah dicipta khas untuk mereka yang sakit-sakit sendi serta keradangan sendi samada di sendi-sendi besar mahupun di sendi-sendi yang lebih kecil seperti jari. Alhamdulillah sudah ramai yang sakit sendi mereka berkurang dengan pengambilan AJHT Shaklee.

 

 

AJHT Shaklee mengandungi ekstrak unik Boswellia yang telah terbukti dalam kajian klinikal boleh meningkatkan keselesaan sendi dalam tempoh yang singkat. Sebab itulah AJHT Shaklee sangat sesuai diambil oleh orang yang mengalami sakit sendi dan radang sendi seperti sakit lutut, sakit tumit atau sakit-sakit sendi yang lain.

 

 

Advanced Joint Health Tablet Shaklee merupakan ciptaan Shaklee dengan formula 100% tumbuh-tumbuhan. Terdapat 7 bahan utama yang telah diuji secara saintifik dan secara klinikal yang terdapat dalam setiap tablet AJHT Shaklee ini iaitu :

 

 

1. Ekstrak Bunga Boswellia
2. Ekstrak Jagung
3. Glukosamin
4. Zink
5. Kuprum
6. Manganese
7. Vitamin C

 

 

AJHT Shaklee turut mengandungi Vitamin C di dalamnya. Vitamin C ini sangat membantu tubuh badan menghasilkan kolagen semulajadi dalam badan yang sangat penting untuk kesihatan sendi.

 

AJHT Shaklee,penawar sakit sendi

 

Apakah antara masalah-masalah sakit sendi dan keradangan sendi yang boleh dibantu dengan BERKESAN melalui pengambilan Advanced Joint Health Tablet Shaklee ini?

 

 

Antaranya ialah :

 

1. Arthritis
2. Rheumatoid Arthritis(RA)
3. Osteoarthritis (OA)
4. Terseliuh
5. Ligamen dan tendon yang cedera atau koyak
6. Sakit Lutut
7. Radang atau bengkak atau gatal pada tendon yang tak dapat digaru.
8. Sendi ada bunyi keriuk atau meletup
9. Tulang yang semakin kurang tumpat.
10. Slipped Disc
11. Kekurangan bendalir sendi

 

 

Berapa harga AJHT Shaklee?
Harga AJHT Shaklee ialah RM132 sahaja.

 

 

 

Jika ingin membeli dengan harga lebih murah dan jimat ialah dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee yang sah.

 

 

Anda boleh Daftar Ahli Shaklee Secara Online  >>>>

 

Isi Borang Daftar Ahli Shaklee

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

ˆ