Supplemen Terbaik Malaysia Untuk Kesihatan

saintis shaklee

Salam 1 Dunia..Sebenarnya Ma Fas nak cerita pasal supplemen terbaik untuk kita  semua. Kalau anda masih mencari-cari supplemen apa nak amal, suka Ma Fas nak sarankan untuk ambil supplemen terbaik Malaysia ni untuk kesihatan anda. Haaa…supplemen apa tuu??

 

supplemen terbaik

 

Tentulah supplemen terbaik dari Shaklee. Kenapa Shaklee pulak. Tentu anda akan cakap, supplemen lain pun ok ja paaaa. Ya..memang banyak ja pilihan supplemen kat luar sana. Malah Ma Fas tak nafikan setiap kesembuhan dan nikmat kesihatan adalah dengan izin Allah jua. Tapi kenapa Ma Fas nak sarankan Shaklee jugak?? Sebabnya supplemen Shaklee  ada jaminan dan terbukti secara klinikal bahawa produk Shaklee ni  SELAMAT, BERKESAN dan MESRA ALAM.

 

 

Bukan saja Shaklee menjadi supplemen terbaik Malaysia tapi ia juga merupakan supplemen No 1 di Amerika Syarikat. Bukan la nak berbangga dengan negara US tu tapi nak bagitau bahawa ianya adalah pilihan penduduk dunia. Lagi pulak ianya sudah berada dalam pasaran lebih dari 100 tahun tu. Bukan mudah untuk terus kekal dalam pasaran sebegitu lama jika ia tidak memberi kebaikan kepada pengamalnya kann..

 

 

Kajian Klinikal

Jarang la orang nak ambil tahu pasal kajian klinikal ni semua. Tapi inilah yang membezakan produk Shaklee dengan produk supplemen lain di pasaran. Inilah komitmen dari Shaklee. Kajian klinikal ini pula dilakukan oleh pihak ketiga untuk memastikan ketelusan laporan. Lebih dari 100 kajian saintifik telah diterbitkan dalam jurnal untuk rujukan. Jurnal-jurnal inilah yang akan menyokong keselamatan dan keberkesanan supplemen Shaklee.

Anda boleh BACA SINI kenapa supplemen Shaklee selamat diambil untuk jangkamasa panjang.

 

 

 Rangkaian Produk Shaklee

Sebenarnya bukanlah supplemen terbaik sahaja yang Shaklee keluarkan. Ada banyak lagi rangkaian produk Shaklee terbaik. Antaranya produk kecantikan, penjagaan rambut, penjagaan rumah yang sihat dan boleh dikatakan sebagai platform untuk anda memulakan kerjaya dengan tawaran peluang bisnes gitteew… J

 

 

Produk Kecantikan – YOUTH

Shaklee baru ja merasmikan rangkaian produk kecantikan YOUTH. Formulasi Youth telah dibuat Kajian selama 8 tahun. Apa yang best, ramuan dalam Vivix ada dalam produk YOUTH. MMmm..kalau dah makan Vivix lepas tu amalkan YOUTH pulak…memang terbaiklah hasilnya…

 

Buat masa sekarang ia belum masuk lagi di Malaysia sebab baru ja dilancarkan. In shaa allah ia akan masuk secepat mungkin. Tak sabar dah rasanya nak pakai..

 

Paling utama rangkaian kecantikan YOUTH ni :

  • Ada 8 Patent Khas
  • 100% semulajadi dan dihasilkan dari tumbuhan
  • BEBAS bahan kimia terlarang

 

 

Produk Penjagaan Rumah Sihat

Rumah pun sihat?? Pasti…sebabnya rangkaian pencuci  yang dikeluarkan Shaklee bebas toksid ya. Jadi, ia selamat digunakan dan mesra alam.

 

 

 

Sebab tu la Ma Fas sangat-sangat menggalakkan anda untuk dapatkan supplemen terbaik ni. Berbaloi dengan duit yang dilaburkan untuk kesihatan kita semua.

 

 

 

Untuk mendapatkan manfaat penuh dari pastikan anda mendapatkannya dari kami #superstarzfamily kerana dengan pengetahuan produk yang diperolehi dan pengalaman selama 20 tahun dengan bimbingan oleh doktor berpengalaman dan pakar nutrisi menjadikan kami berbeza berbanding Pengedar Shaklee lain .

Daftar Ahli Shaklee untuk mendaftar dan membeli Produk Shaklee pada harga ahli yang sangat menjimatkan serta KONSULTASI EKSKLUSIF dari Ma Fas.

One Comment to Supplemen Terbaik Malaysia Untuk Kesihatan

  1. Fatyn says:

    Alhamdulillah pilihan yang tepat bila pilih Shaklee sebagai supplement untuk family kita
    Dah terbukti berkesan & selamat untuk jangka masa panjang 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
ˆ