sakit sendi

now browsing by tag

 
 

Shaklee Collagen Powder Minuman Kolagen Terbaik Dan Berkesan

Shaklee Collagen Powder Minuman Kolagen Terbaik Dan Berkesan

Kalau uolls nak tahu, bila ambil minuman Shaklee Collagen Powder, kulit uolls akan terasa lembut sangat seawal 3 hari. Ni bukan propa ya tapi pengalaman Ma fas sendiri tau. 🙂 So, harini Ma fas nak share sikit ilmu yang Ma fas tau pasal kolagen Shaklee kat uolls pulak. Sharing isRead More

Sakit Sendi Hilang dengan Advanced Joint Health Tablet Shaklee

Salam Sejahtera, Poppp….pernah tak anda alami bunyi meletup kat lutut bila rukuk atau bila bangun dari sujud…takpun bila bangun pagi mesti sakit sendi kaki, rasa sakit macam tulang bertemu tulang bila nak jalan terhenjut-henjut dulu…hehehe…mama fas la tu…mama fas yang masih vogue ni pun dah bunyi meletup, sakit sendi sanaRead More

ˆ