Vivix Shaklee : Harga, Kelebihan dan Testimoni

vivix shaklee pati antioksidan

Dua bulan berturut-turut ada promosi Vivix Shaklee. Wowww sungguh la. Tapi, bulan Disember ni pembelian Vivix Shaklee ada penjimatan berganda-ganda gempaknya tau!!!,

 

 

Vivix shaklee

 

 

Ok la..Entri kali ni adalah berkaitan Vivix Shaklee yang Ma Fas nak sangat share dengan uolss. Mungkin serba sedikit tambahan info Vivix yang uolss tercari-cari selama ni macam harga, kelebihan dan testimoni Vivix serta kenapa ia perlu menjadi pilihan uolls kannn.

 

 

Vivix Shaklee

Vivix Shaklee ni adalah satu produk PALING PREMIUM dan PALING BERKUALITI dalam Shaklee. Ia sejenis cecair yang merupakan pati pekatan antioksidan dan paling pekat di dunia.

 

 

Pati ini terhasil dari campuran botani yang kaya dan tinggi kandungan resveratrol dan polifenol. Haaaa…apa benda pulak tu kann..hihi

 

 

vivix shaklee pati antioksidan

 

Resveratrol dan Polifenol

Tentu uolss tertanya-tanya..apa yang bagus sangat resveratrol dan polifenol ni kan. Kalau nak tahu, resveratrol dalam Vivix ni adalah komponen utama dan paling bagus serta sangat bermanfaat untuk kesihatan kita.

 

 

Resveratrol adalah satu penemuan hebat dalam dunia sains. Sangat banyak kajian saintifik yang dijalankan iaitu lebih dari 3000 kajian saintifik telah diterbitkan berkaitan resveratrol. Antara kebaikannya adalah untuk membantu pesakit kanser dan jantung meningkatkan kualiti hidup mereka dengan cara yang lebih sihat. Ia juga membantu sistem imun badan kita dalam melawan jangkitan virus dan bakteria.

 

 

Di samping resveratrol, Vivix juga digabungkan dengan polifenol. Polifenol ni pula adalah sebatian fitokimia yang juga antara antioksidan yang hebat.

 

 

Jadi, gabungan kedua-dua bahan ini menjadikan Vivix Shaklee 10 X lebih berkesan dari resveratrol semata- mata tau..

 

 

Ramuan Terbaik

Uolss boleh baca ramuan Vivix untuk info lengkap . Secara ringkasnya, Vivix dihasilkan dari 4 sumber iaitu:

 

  1. Muscadine Grapes.
  2. Purple Carrot
  3. Elderberry
  4. Japanese Knotweed

 

 

Anggur Muscadine merupakan ramuan asas utamanya. Kehebatan anggur muscadine adalah ia satu-satunya spesis anggur yang ada extra kromosom dan tinggi kandungan resveratrol. Jadinya, anggur muscadine ini lebih kuat, kulit lebih tebal dan liat serta tahan lasak dari anggur biasa. Disebabkan ciri-ciri ini lah terutamanya mempunyai lebih kromosom mengapa anggur muscadine sangat membantu dalam memulihkan sel-sel badan manusia yang rosak.

 

 

Selain anggur muscadine, Japanese Knotweed juga mengandungi tinggi resveratrol malah lebih tinggi dari anggur muscadine. Ramuan ni sangat bagus untuk elak penyakit jantung dan perut. Ia juga bantu sihatkan pankreas dan bantu penghasilan insulin secara semulajadi. Sebab tu Vivix sangat memberi kesan positif kepada pesakit diabetis.

 

 

Kelebihan Vivix Shaklee

 

Tadi Ma fas ada bagitau yang Vivix Shaklee ni adalah pati antioksidan paling pekat di dunia kan.? Ok la..jom tengok carta di bawah ni.

 

 

Vivix Shaklee ORAC

 

Sebenarnya saintis boleh mengukur kadar kepekatan antioksidan yang terkandung di dalam sesuatu bahan. Kadar kepekatan antioksidan diukur dalam unit ORAC atau Oxygen Radical Absorbance Capacity atau kemampuan kapasiti sesuatu bahan untuk menyerap oksigen radikal.

 

 

Semakin tinggi bacaan ORAC, semakin tinggi serapan oksigen radikal, semakin bagus. Bayangkan hanya 5ml Vivix Shaklee bagi setiap hidangan mengandungi 6000 ORAC. Bila diambil setiap hari, maka in shaa allah badan kita terpelihara dari serangan radikal bebas yang merosakkan badan kita secara diam.

 

 

Selain dari tu, macamana dikatakan Vivix Shaklee ni benar-benar pati? Pati ni maksudnya tiada campuran atau tambahan bahan pengawet atau pewarna atau air. Semuanya dari ramuan asal. Baik dari segi warna serta kandungan khasiat di dalamnya tetap terpelihara.

 

 

Lagi…Boleh ka kalau kita nak check yang Vivix Shaklee ni betul-betul pati tulen.??

 

 

Sudah tentu boleh. Caranya adalah uolss simpan dalam tempat beku Vivix Shaklee uolss tu. Simpan la berhari-hari. Alaaa…sehari pun dah cukup sebab nak check ja kan….hihihi…uolss akan perhatikan yang cecair Vivix tu takkan bekuuu. Tetap cair..Maksudnya tiada campuran air di dalamnya.

 

 

Testimoni Vivix Shaklee

Alhamdulillah…sekarang jom kita tengok testimoni yang diberikan oleh mereka yang mengamalkan Vivix Shaklee. Biasanya mereka yang amalkan secara konsisten mendapat kesan baik Vivix dengan cepat. Apapun kesembuhan dari ALLAH SWT, kita sebagai manusia hanya berikhtiar kann…

 

 

Ma fas nak meraikan segala pengakuan dan testimoni pengguna-pengguna Vivix Shaklee yang telah mendapat manfaat, kesan positif serta peningkatan tahap kesihatan mereka dengan. Sekurang-kurangnya mereka dapat memberi semangat kepada sesiapa saja di luar sana yang sedang berikhtiar untuk kekal sihat dengan Vivix Shaklee. Didoakan semua pengirim testimoni diberikan kesihatan berpanjangan. Aamiinn.

 

testimoni vivix bacaan gula turun

 

testimoni vivix cyst mengecut

 

testimoni vivix cyst, fibroid, endo hilang

 

testimoni vivix senggugut hilang

testimoni vivix fibroid mengecut

 

testimoni vivix gout

testimoni vivix kawal kanser

testimoni vivix tibi hilang

 

Harga Vivix Shaklee

Ok, sekarang dah tahu serba ringkas tentang Vivix Shaklee, Kelebihan dan testimoni Vivix kan.. Jadi, berapa pula harga Vivix??

vivix shaklee

 

Harga Vivix adalah RM 503 sebotol dan kandungannya 150ml.

 

 

Tapi adalah lebih jimat kalau uolss beli 2 botol terus. Dapat PERCUMA keahlian. PERCUMA pos. DAPAT REBAT lebih kurang RM30 pada bulan seterusnya lagi.

 

 

Hubungi Ma fas untuk maklumat lanjut k… 🙂

PENGEDAR VIVIX SHAKLEE KEDAH

 

                       

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
ˆ